A-PAK rebrand
Pakuočių gamintojui A-PAK sukūrėme naują logotipą ir atnaujinome visą vizualinį identitetą. Pagrindinis tikslas – modernizuoti prekės ženklą, išlaikant aiškią sąsają su įmonės veikla ir stiprinti profesionalumo įvaizdį B2B sektoriuje.
Naujasis logotipas išsiskiria tvirtu šriftu ir subtiliai integruota pakuotės forma raidėje K, kuri vizualiai sustiprina žinutę apie įmonės veiklą. Spalvinė gama – sodri tamsiai mėlyna ir šiltas auksinis tonas – sukuria solidumo, patikimumo ir inovatyvumo įspūdį.
Atnaujintas firminis stilius pritaikytas įvairiems įmonės komunikacijos kanalams – nuo vizitinių kortelių ir lipdukų iki internetinės svetainės bei firminio vadovo. Tai – vizualiai vientisas, profesionalus ir įsimintinas įvaizdis, padedantis A-PAK dar tvirčiau įsitvirtinti konkurencingoje rinkoje.